eeeliinn

Alla inlägg under maj 2010

.

Av jaawooo - 6 maj 2010 16:43

Hej hej ääälsklingar !

Förlåt att jag inte har bloggat på länge.

jag har lixom inte haft ork.

Jag har varit så trött hela veckan. Jag har sovit väldigt dåligt. 

Jag vet inte varför.

Men just nu sitter  jag och tittar på pirates of the caribbean, vid världens ände

   v

Den är så här bra. Det är en film jag rekomenderar:D

Nu ska jag väl inte göra så mycke.

Typ gå ut och köra dunk (:

Av jaawooo - 3 maj 2010 09:31

Hej.
nu sitter jag här och väntar på att svenska ska börja

Frida och jag har gjort en blogg.

http://fridaoelin.bloggplatsen.se

Ni måste komentera och rösta.

Jag kanske kommer blogga lite mer där än här men Jag ska väl försöka blogga lika mycke.

Plus Sjukt Dålig uppdatering.

Jag ska Bättra mig

Och Video inlägg kommer jag har inte orkat;);)

Och alla blir så cp:P

Inlägget blev faktiskt rätt långt^^

Okej kanske inte men Vem orkar skriva mycke.

Jag avslutar omröstingen på tisdag.

Glöm inte att Komentera på babys blogg ! Och rösta

http://rooosen.bloggplatsen.se/

Hej då;*


Av jaawooo - 1 maj 2010 22:59

Hej.

Jag sover över hos frida i dag (k)

   Såå sexig (k)

    KLENIS:P

   Bästa Vänner(L)

Älskar dig<3

Puss;*


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen nu ? (design)
 Den förra var finare !
 Fin.
 Ful
 Ta något annat !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik(h)

;)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Besöksstatistik

Presentation

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards