eeeliinn

Alla inlägg den 6 april 2010

Av jaawooo - 6 april 2010 22:17

heej :D

idag blev det lisa :D

hon fixa skjuss till slut :D

men jag ville bara säga till elin

att jag fixa headern så hon inte behöver beskära :D

aja det var bara det jag skulle säga ;P


det kommer en ny bild på mig ( mitt öga ) ;)


// kaajjsa


  

Av jaawooo - 6 april 2010 21:21



  

BARA FÖR ATT JAG INTE HAR NÅGOT LIV!:P

Av jaawooo - 6 april 2010 20:46

Hej alla bloggläsare.

Nu har jag kommit hem från träningsmatchen mot pojkar 98/97

Gissa vad?

Vi vann med 14-12.

Jag gjorde 3 mål.(två av målen på straffar) Jag är fett stolt  

Frida fick stå hela matchen för hon var helt underbart bra i målet. 

Jag tror jag inte kommer blogga nåt mer i kväll, eller jag får väl se om jag orkar.

Imorron ska jag till arosfortet med mina babes;* vi kommer ha det fett bra. 

aja bilder kanske kommer om jag hittar min jäkla usb!:@

Jag är fett arg att jag inte hittar den.

Förlåt att jag inte är så bra på att blogga men jag lovar att försöka bättra mig.

Nu måste jag sluuta eller jag måste inte men jag kommer inte på något att skriva:D

  

Av jaawooo - 6 april 2010 17:37

hej igen.

Jag är typ beronede av min blogg;)

aja snart ska jag dra och spela handboll;)

och jag kom hem från zilan för en timme sen typ.

Det kommer tyvärr inga bilder för smarta jag har tappat bort usb kabelln:P

visst är jag bäst?


Och jag har sett att ni vill ha videoinlägg.

Jag säger bara okej. Men hur ofta ska jag ha det?

svara i komentarer.

;)

aja nu måste jag sluta

  

Av jaawooo - 6 april 2010 12:28

Hej hej bloggen(L)

som ni ser så har kajsa gästbloggat:)

Hon kommer fortsätta gästblogga(a)

om hon vill:)

och här är hennes blogg.http://kajsag-thlin.bloggplatsen.se/

Men nu ska jag dra hem t zilan:)

bilder kommer sen(L)


aja Jag bloggar seN(L)

  

Av jaawooo - 6 april 2010 11:54

hhejj alla underbara bloggläsare   

kajsa här !

jag kommer kanske gästblogga lite då och då :D

jag har precis fixat elins design och håller på med hennes header :D

idag ska jag vara med lisa tror jag :D

om det går för ingen av oss har skjuss :(

aja men vi får hoppas det blir så :D

men nu måste jag fortsätta med headern :D

och här kommer en liten bild på mig


// kkajsa <3


Av jaawooo - 6 april 2010 10:29

Hej.

Alltså jag tycker faktisk att dom "gamla" låtarna är bättre än dom "nya"

är det någon som håller med?

här får ni lite bra låtar:)

"GAMLA OCH NYA"

Av jaawooo - 6 april 2010 10:14

God morron.

Idag händer inte så mycket.

Typ att min syrra ska åka och bada:(

jag är fett avis:)

Men jag får väl vara hem och soffta.

Sen i kväll är det Handbollsmatch på nybygge ivh F98/97-P98/97

Jag säger hur det gick sen.

Ni är jätte dåliga på att rösta:(

aja det blir nog den fjärde.

Jag bloggar mer sen

    

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen nu ? (design)
 Den förra var finare !
 Fin.
 Ful
 Ta något annat !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik(h)

;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Besöksstatistik

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards