eeeliinn

Alla inlägg den 8 april 2010

Av jaawooo - 8 april 2010 19:26

 hej på er allihopp !


idag gjorde elin en ny blogg till mig som heter :

http://rooosen.bloggplatsen.se


ni får jättegärna gå in där och komentera er gulliga

jag har en frågestund som jag senare svarar på frågerna


kram frida  


Av jaawooo - 8 april 2010 16:55

Hej alla blogg läsare.^^

Nu har jag kommit hem från stan. Var där med min lilla flicka  

HAHAHAH så här roligt!

Asså jag har aldrig garvat så mycke!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH clara, 103år, Oskuld xD

HAHAHAHHAHAHAHAHHA BÄSTA DAGEN I MITT LIV!

kanske kommer bilder.

Just nu så gör jag inget.

Kanske ska sova hos min flicka;*

Jag lovar att vi isåfall ska blogga;'

Fast vi kommer mest typ garva;D

kanske blir nåt kort inlägg sen;D

Ni har blivit fett dåliga på att komentera;(

jag tog bort frågestunden. INGEN KOMENTERADE:o  


ÄLSKAR ER   

  

Av jaawooo - 8 april 2010 12:07

Kom igen!

    

:)

Jag tror jag ska ha en fråge stund vi får väl se:)

  

Av jaawooo - 8 april 2010 08:59

Hej alla kära bloggläsare.

Jag blir ätte glad att ni gillar min blogg!

jag har haft den i 3 dagar och fått 83 besökare på dom tre dagarna. Och jätte positiva Komentarer.:D

JAG ÄLSKAR ER! 

FORTSÄTT KOMENTERA!

RÖSTA!!!!

  

Av jaawooo - 8 april 2010 08:09


det här är lätt bästa låten;)

Av jaawooo - 8 april 2010 07:33

Hej alla underbara bloggläsare;*

jag vaknade nyss-.- typ. Det var fett läskigt för mamma sa att jag gick i sömnen.:o

HAHAH 

idag händer inte så mycke 

först kommer alva hit sen drar vi ner på stan;*

aja nu ska jag äta lite frukost.

:*

  

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen nu ? (design)
 Den förra var finare !
 Fin.
 Ful
 Ta något annat !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik(h)

;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Besöksstatistik

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards