eeeliinn

Alla inlägg den 9 april 2010

Av jaawooo - 9 april 2010 20:35

Hej hej bloggen.

Alva kunde inte sova här idag.

Men i morron. Det har vi tummat på;)

imorron är dt oxå irsta blixten.

Vi ska typ spela mot skövde trorjag.

Irsta blixten disco:)

vilka kommer?

Jag ska nog går.

Fast det blir as bråttom med mat och när vi ska fixa oss;)

vi måste hinna.

Vi fixar oss i ett omklädingsrum tror jag;)

Jag måste nog börja packa.

Ni är  dåliga på att komentera:(

Jag blir faktiskt sur.

Jag har tittat på omröstningen, det är jätte kul och se att ni tycker min blogg är fin:)

Idag så avslutar jag den och ska börja med en ny.

Förlåt ännu en gång för att jag suger på att blogga.

Jag ska försöka bättra mig.

Älskar er  

  

Av jaawooo - 9 april 2010 16:11

Hej allihop.

Förlåt att jag inte har bloggat idag. Jag har varit på trädgårds mässan.

Nu ska jag på handboll.

Bloggar sen  

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen nu ? (design)
 Den förra var finare !
 Fin.
 Ful
 Ta något annat !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik(h)

;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Besöksstatistik

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards