eeeliinn

Alla inlägg den 7 april 2010

Av jaawooo - 7 april 2010 19:21

Hej alla UNDERBARA bloggläsare. Nu svarar jag på komentarer.

   Svar: Tack!:D

   svar:Tack:)

Vad bra då:D

Okej:) länka till din blogg så kan jag fråga;)

   svar:TACK:D!


ÄLSKAR ER ALLA MINA LÄSARE!!!(L)

Bloggar sen(k)

  

  

Av jaawooo - 7 april 2010 19:07

 Hej alla bloggläsare(L)

Tack för dagen babes  

Det var sjukt roligt.

först arosfortet. ps: vi kom på andra plats på dagens highscore  

Sen kom vi hem och gjorde två parodier.

Simon och tomas: Svergies fulaste hem.HAHAH

paradise Hotel.HAHAHA sjukt roligt(L)

Älskar er  

Vicky+Alva+Lina+Elin+Frida=Föralltid  

sen kanske Alva ska sova här i morron 

Just nu så fixar jag med paradise hotel.(våran film asså)

Sen så ska jag fråga om lina eller vicky vill gästblogga<3

Jag kanske bloggar sen  

Plus Senast jag tittade på Omröstingen var det 7 st som hade röstat


7?!!!!!DET ÄR FAKTISKT SKANDAL!


OCH DET ÄR BARA 23BESÖKARE 


IDAG!


Kom igen och rösta och komentera.


  




PS:jag kanske kommer få videofyme:D

så snart kommer jag börja videoblogga.:D

Av jaawooo - 7 april 2010 19:07

 Hej alla bloggläsare(L)

Tack för dagen babes  

Det var sjukt roligt.

först arosfortet. ps: vi kom på andra plats på dagens highscore  

Sen kom vi hem och gjorde två parodier.

Simon och tomas: Svergies fulaste hem.HAHAH

paradise Hotel.HAHAHA sjukt roligt(L)

Älskar er  

Vicky+Alva+Lina+Elin+Frida=Föralltid  

sen kanske Alva ska sova här i morron 

Just nu så fixar jag med paradise hotel.(våran film asså)

Sen så ska jag fråga om lina eller vicky vill gästblogga<3

Jag kanske bloggar sen  

Plus Senast jag tittade på Omröstingen var det 7 st som hade röstat


7?!!!!!DET ÄR FAKTISKT SKANDAL!


OCH DET ÄR BARA 23BESÖKARE 


IDAG!


Kom igen och rösta och komentera.


  




PS:jag kanske kommer få videofyme:D

så snart kommer jag börja videoblogga.:D

Av jaawooo - 7 april 2010 12:12

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

jag är bäst för jag har hittat min usb kabel!!!!!

så nu kan jag ladda in lite fina bilder.:D


Det var bara det jag ville säga:D

  

Av jaawooo - 7 april 2010 11:30

Hej alla underbara bloggare.

Jag är med i Louisas bloggtävling(L) 

här äe hennes blogg: http://louiisaa.bloggplatsen.se

den är jätte fin och otroligt bra(L)

Av jaawooo - 7 april 2010 10:43

HEJ ALLA BLOGGLÄSARE.

Jag vill bara tacka alla som följer min och läser min blogg.

Men varför röstar ingen?

4 st har röstAt?

skandal!

Varför röstar ni inte?

Plus jag funderar på att ha en frågestund. Men ingen röstar eller komenterar så jag vet inte. Men jag kan ju fråga nu. Vill ni att jag ska ha frågestund? Svara i komentarer.

Ja, Jag ska snart börja med video inlägg oxå;)

ska bara fixa videofyme.

Kan ngn hjälpa mig?

  


Älskar er

Av jaawooo - 7 april 2010 09:16

Hej alla underbara Läsare. Nu så svarar jag på lite komentarer.

  

   svar: Mina favorit böcker är: Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta, Så länge vi båda andas. Twilight böckerna. Skriven av stephanie meyer.

Böckerna är helt Fantastiska!

en bok jag hatar.......hm.. det var inte lätt jag ska se om jag kommer på ngn.

Jag kommer inte på någon "hatbok" just nu men jag kanske kommer på en senare

Då skriver jag det i såfall


   svar: Hej:P

Tack så mycket:D



  

Av jaawooo - 7 april 2010 08:45

Hej alla underbara läsare.

Tack kajsa för att du fixade det:D

bloggen är ny "renoverad" fin va?

Och jag har bestämt mig för att avsluta omröstingen.

För ingen röstar ju:(

Iaf det kanske kommer en ny omröstning. 

OM jag kommer på någon.

Men nu ska jag gå och äta frukost och sen städa mitt rum.

Kanske bloggar sen när jag kommer hem från arosfortet.

Jag har bestämt mig för att ha en omröstning. 

Jag avslutar den på fredag. Så RÖSTA.

Aja jag bloggar sen(L)

  


Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad tycker ni om bloggen nu ? (design)
 Den förra var finare !
 Fin.
 Ful
 Ta något annat !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Musik(h)

;)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Besöksstatistik

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards